Vision 34
Vision-uitgever Lorenzo Ledel (midden) met zijn culinaire vrienden en connaisseurs-van-het-goede-leven HP/De Tijd-hoofdredacteur Tom Kellerhuis (l) en hospitality consultant Ron Vermeulen (r) in restaurant Bougainville van Hotel TwentySeven te Amsterdam.

Editorial

Allemachtig, waar wij nu weer mee worden geconfronteerd in de irritante reclamespotjes van de Postcode Loterij... Samen met de supermarktketen waarvan ik de naam nooit noem en for crying out loud Unilever, voert de organisatie de campagne ‘Doe maar lekker duurzaam’. Schijnt al voor de vierde keer te zijn – tot nu toe is dat volstrekt langs mij heen gegaan. Deelnemers van de Postcode Loterij krijgen een cadeaukaart ‘om een heerlijke maaltijd samen te stellen voor vier personen’. Met deze kaart ‘ontdekt u hoe makkelijk het is om duurzamer te eten. Als u in de supermarkt kiest voor duurzaam, dan helpt u ergens in de wereld – en vaak dichterbij dan u denkt – mens, dier en het milieu.’ Zelden heb ik hypocrieter taal gehoord. Binnen de muren van deze supermarkt is er heus weinig van te merken hoor, maar wacht eens, we zien in een advertentie van Unox (inderdaad: Unilever) staan dat hun rookworst zo ‘duurzaam’ is. Ja, als we dát soort fabrieksproducten al zo noemen dan ligt de supermarkt inderdaad vol met ‘duurzaam’. Begrijpt u nu waarom ik dat woord – tot nu dan – nog nooit heb gebruikt in Vision? Wát een volksverlakkerij van de multinationals die heus niet het beste voor hebben met ‘mens, dier en het milieu’.

Lorenzo Ledel This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Movie

Vision 34

Verkooppunten

Klik op bijgaande lijst om te zien welke winkel in uw woonplaats Vision verkoopt.

Inschrijven nieuwsbrief

VISION CUSTOM PUBLISHING

  • Lorenzo Ledel
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ADVERTEREN

  • Lorenzo Ledel
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


© Dsignonline.