Vision 37
Een paar jaar geleden afscheid moeten nemen van mijn mooie Road King omdat de Belastingdienst het even niet leuker maakte. Maar a man’s gotta do what a man’s gotta do. Een lekker dikke Harley werd toegevoegd aan de Vision-vloot. Born to be wild, wellicht?

Editorial

Onlangs las ik een artikel op ondernemer.nl over ‘influencers’. Wellicht weet u wat dat zijn: jongens en meisjes die zich op de sociale media roeren, voornamelijk met filmpjes en foto’s van zichzelf, en daarmee wonderlijk genoeg tienduizenden of zelfs honderdduizenden zogenoemde ‘volgers’ weten te bereiken. Adverteerders vinden het kennelijk geweldig en sponsoren het leven van de jongelui met gratis vakanties, producten, en in het geval van grote aantallen ‘unieke bezoekers’ (gewoon te koop overigens), met vaak behoorlijke sommen geld. Jaloersmakend, geef ik eerlijk toe. Maar ik ontwaarde een lichtpuntje in het artikel. “Er zijn tegenwoordig influencers in alle soorten en maten,” aldus Emilie Tabor van marketing bureau IMA, “vroeger richtten merken zich vooral op de grote namen met miljoenen volgers. Maar ik denk dat ‘micro-influencers’ steeds belangrijker gaan worden.” Micro-influencers hebben vaak een paar duizend volgers en spreken een specifieke doelgroep aan. Tabor: “Micro-influencers staan heel dicht bij hun volgers. Daarnaast hebben micro-influencers een hogere engagement rate, wat betekent dat hun volgers heel betrokken zijn.” U begrijpt vast waar ik naartoe wil. 

Lieve lezers en geachte potentiële adverteerders, vervang ‘influencers’ eens door ‘magazines’ en ‘volgers’ door ‘lezers’. Wat gaat er nou boven een gedrúkt blad, dat je steeds weer even ter hand kunt nemen en dat niet met een swipe of muisklik van uw radar is verdwenen?

Lorenzo Ledel This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Movie

Vision 37

Verkooppunten

Klik op bijgaande lijst om te zien welke winkel in uw woonplaats Vision verkoopt.

Inschrijven nieuwsbrief

VISION CUSTOM PUBLISHING

  • Lorenzo Ledel
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ADVERTEREN

  • Lorenzo Ledel
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


© Dsignonline.